Reklamacje

Reklamacje

Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze: wad fabrycznych lub niezgodności towaru z towarem zawartym w zamówieniu.

W takim przypadku prosimy o odesłanie towaru na adres sklepu:

Szwendam się
Przemysław Rychter
ul. Baczyńskiego 5/2
42-224 Częstochowa

Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.

Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sklep przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary do wyboru.

W razie problemów lub wątpliwości prosimy o kontakt mailowy w celu ustalenia dalszego postępowania: zamowienia@szwendamsie.pl

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów