Zwroty i wymiany

Przed odesłaniem towaru w ramach zwrotu lub wymiany, prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz o wcześniejszy kontakt na meila: zamowienia@szwendamsie.pl

Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zamówienia (taki sam okres dotyczy wymiany towaru). Klient zobowiązany jest odesłać towar do sklepu nie później niż w terminie 14 dni od odstąpienia od umowy. W przypadku, nie odesłania towaru w tym terminie, towar nie zostanie przyjęty przez sklep lub zostanie odesłany do klienta na jego koszt. Jeśli klient nie poinformuje sklepu w ciągu 14 dni o odstąpieniu od umowy, traci możliwość zwrotu towaru.

Zwroty i wymiany towaru dokonywane są na podstawie paragonu. Towar odesłany bez paragonu zostanie odesłany do klienta na jego koszt. Zgodnie ze zmianami wprowadzonymi 1 stycznia 2020 roku (art. 106b ust. 5 ustawy o VAT) wystawienie faktury do paragonu jest możliwe wyłącznie w sytuacji, gdy klient poinformuje wcześniej sprzedawcę i poda mu swój NIP. NIP należy podać w momencie składania zamówienia, w komentarzu do zamówienia, albo meilowo. Sprzedawca nie ma prawa wystawienia faktury do paragonu, który nie będzie zawierać numeru NIP nabywcy, pomimo zgłoszenia takiego żądania przez kupującego w ustawowym terminie.

Towar należy odesłać przesyłką poleconą na adres:
SZWENDAM SIĘ sp. z o.o.
ul. Wilsona 30/32 lok. F1C
42-200 Częstochowa

Odsyłany towar musi być w takim samym stanie, w jakim go dostarczono, w tym musi znajdować się w oryginalnej folii zabezpieczającej. Towar nie może zawierać żadnych śladów użytkowania m.in. plam, zabrudzeń, sierści oraz zapachów (perfumy, papierosy). Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu towaru w przypadku zwrotu uszkodzonego towaru lub dostarczeniu do sklepu towaru niepełnowartościowego, noszącego ślady użytkowania.

Koszty odesłania towaru do sklepu nie podlegają zwrotowi. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

W przypadku zwrotu: klient zobowiązany jest dołączyć do odsyłanego towaru pismo zawierające niezbędne dane do dokonania przelewu bankowego (imię i nazwisko, adres zamieszkania, numer konta). Zwrot pieniędzy za odesłany towar zostanie nadany na podany przez Klienta numer konta w ciągu od 3 do maksymalnie 14 dni od dostarczenia zwrotu towaru. Formularz można ściągnąć TUTAJ.

W przypadku wymiany: klient zobowiązany jest do napisania e-meila (zamowienia@szwendamsie.pl), w którym zaznaczy, na jaki nowy produkt chce wymieć zwracany towar. Wysłanie nowego towaru nastąpi w ciągu od 3 do 7 dni roboczych po otrzymaniu zwracanego towaru. W przypadku różnicy w cenie pomiędzy odsyłanym, a nowym towarem różnica ta zostanie pokryta przez: klienta - w przypadku, gdy cena nowego towaru będzie wyższa od ceny odsyłanego towaru lub sprzedawca - w przypadku, gdy nowy towar będzie kosztował mniej niż odsyłany. 

W przypadku nie odebrania przez klienta paczki z paczkomatu, koszty zwrotu paczaki do nadawcy oraz koszty ponownej wysyłki zamówienia ponosi klient.

W razie problemów lub wątpliwości prosimy o kontakt mailowy w celu ustalenia dalszego postępowania: zamowienia@szwendamsie.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl