Zwroty i wymiany

Zwroty i wymiany 

Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zamówienia. Towar należy odesłać przesyłką poleconą na adres:

Szwendam się
Przemysław Rychter
ul. Baczyńskiego 5/2 
42-224 Częstochowa

Odsyłany towar musi być w takim samym stanie, w jakim go dostarczono. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu towaru w przypadku zwrotu uszkodzonego towaru lub dostarczeniu do sklepu towaru niepełnowartościowego, noszącego ślady użytkowania.

Koszty odesłania towaru do sklepu nie podlegają zwrotowi. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

Przed wysłaniem towaru w ramach zwrotu lub wymiany, bardzo prosimy o wcześniejszy kontakt na meila:
zamowienia@szwendamsie.pl

W przypadku zwrotu: klient zobowiązany jest dołączyć do odsyłanego towaru pismo zawierające niezbędne dane do dokonania przelewu bankowego (imię i nazwisko, adres zamieszkania, numer konta). Zwrot pieniędzy za odesłany towar zostanie nadany na podany przez Klienta numer konta w ciągu od 3 do maksymalnie 14 dni od dostarczenia zwrotu towaru. Formularz można ściągnąć TUTAJ.

W przypadku wymiany: klient zobowiązany jest do napisania e-meila (zamowienia@szwendamsie.pl), w którym zaznaczy, na jaki nowy produkt chce wymieć zwracany towar. Wysłanie nowego towaru nastąpi w ciągu od 3 do 7 dni roboczych. Koszty wysyłki nowego towaru ponosi klient. W przypadku różnicy w cenie pomiędzy odsyłanym, a nowym towarem różnica ta zostanie pokryta przez: klienta - w przypadku, gdy cena nowego towaru będzie wyższa od ceny odsyłanego towaru lub sprzedawca - w przypadku, gdy nowy towar będzie kosztował mniej niż odsyłany. 

W razie problemów lub wątpliwości prosimy o kontakt mailowy w celu ustalenia dalszego postępowania: zamowienia@szwendamsie.pl

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów